רוב הדוגמאות לשיווק ויראלי הן מחברות זרות, הפעם רציתי להגיד כמה דוגמאות לאתרים, חברות ומותגים ישראליים אשר השתמשו בעקרונות השיווק הויראלי לקידום המוצרים או המותג ברשת.
דורקס מציגה: חייבים לשמור על הבולבול!
התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל היא למעשה חלק מקמפיין ויראלי של דורקס בשיתוף הוועד למלחמה באיידס.
הקמפיין הויראלי הזה זכה לתגובות חיוביות ושיתופים רבים ברשת ומחוצה לה כתוצאה מההומור, החשיבות של הנושא הכללי והקריאטיב של כל הקמפיין (כולל אתר האינטרנט הייעודי שהקימו לנושא).
סדרת הטיפים של שפיגלר הכריש
השחקן ליאור רז משחק את שפיגלר הכריש, מיליונר שעשה את זה בגדול.
הטיפ הראשון של שפיגלר היה על גיוס כסף מקרנות הון סיכון ומכאן הוא לקח את זה הלאה לאתרי דרושים (טיפים לקורות חיים, חוזה עבודה וכדומה), חברות Startupותחומים משלימים אחרים.
בלוג מקצועי Accountancy רואי חשבון
שיווק ויראלי לא מוגבל אך ורק לקטעי וידאו או אינפוגרפיקות עם נתונים יבשים ובהחלט ניתן לבצע שיווק ויראלי מתקדם (לאורך זמן..) עם טקסטים רלוונטים לקהל היעד שלך. הדוגמאות שבחרתי להציג כאן הן של קהל הלקוחות שלי, הדוגמא הראשונה היא Accountancy רואי חשבון בקריות והדוגמא השני היא MoneyTalks אשר עוסקים במתן ייעוץ לכלכלת המשפחה / ייעוץ כלכלי למשפחות.
למרות שמדובר בעסקים מקומיים (וזה לא דבר כל כך מובן מאליו, במיוחד בפריפריה..), נציגי המשרדים הצליחו לייצר כמות תוכן גדולה מאוד אשר תורמת לכמות הצפיות, הלידים והסגירות שהאתרים מייצר לבעליו.