Viral Marketing
  • עמוד הבית
  • שיווק בפייסבוק
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • ניהול דף עסקי בפייסבוק​​
    • פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים​
      • קמפיין לייקים בפייסבוק
      • קמפיין המרות בפייסבוק
      • קמפיין לידים בפייסבוק
      • קמפיין רימרקטינג בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
    • פתיחת דף עסקי באינסטגרם
    • ניהול דף עסקי באינסטגרם​
    • פרסום ממומן באינסטגרם לעסקים​
  • שיווק ברשתות חברתיות
    • פרסום בטיקטוק​
  • בלוג
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • שיווק בפייסבוק
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • ניהול דף עסקי בפייסבוק​​
    • פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים​
      • קמפיין לייקים בפייסבוק
      • קמפיין המרות בפייסבוק
      • קמפיין לידים בפייסבוק
      • קמפיין רימרקטינג בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
    • פתיחת דף עסקי באינסטגרם
    • ניהול דף עסקי באינסטגרם​
    • פרסום ממומן באינסטגרם לעסקים​
  • שיווק ברשתות חברתיות
    • פרסום בטיקטוק​
  • בלוג
  • יצירת קשר
ראשי כללי איך עושים שיווק ויראלי באינטרנט?

איך עושים שיווק ויראלי באינטרנט?

2 במרץ 2022 סגור לתגובות על איך עושים שיווק ויראלי באינטרנט? Viral Marketing

השאלה הנ"ל, נשאלת כמעט כל פעם מחדש, איך עושים שיווק ויראלי באינטרנט או יותר נכון, מה הופך תוכן (וידאו, תמונה, טקסט) להפוך לויראלי באינטרנט ?.

האם אפשר לשייך את הכול לאלמנט המזל או שישנם עקרונות מסוימים שאפשר לעקוב אחריהם ? – במאמר זה, אני אנסה לענות על שאלות אלה.

מה הופך תוכן לויראלי באינטרנט?

חוקרים, משווקים ובעלי עסקים רבים מנסים לענות על השאלה הזו בדיוק באינספור ניסויים ברשת. מחקרים אחרונים מראים כי על מנת שתוכל כלשהו יהפוך לויראלי הוא צריך להעביר  :

  1. מסר חיובי – מסר חיובי בנוגע לנושא כלשהו או להיות קשור לנושא אשר נתפס כחיובי.
  2. רגש – תוכן שמעורר רגשות עזים בנושא לנושא כלשהו. כל רגש (שמחה, פחד, כעס, קנאה, תסכול וכדומה ) הוא מתכון אפשרי לויראליות ברשת.
  3. שימושיות – תוכן יוצא דופן אשר תורם בצורה משמעותית לגולשים בתחום מסוים.

איך עושים שיווק ויראלי באינטרנט?

בנוסף ל -3 הכללים הנ"ל, תכנים ויראליים מכילים בתוכם את האלמנטים הבאים :

  1. טריגר – בדרך כלל, קמפיינים אשר מכילים בתוכם טריגר מסוים הופכים לויראליים ברשת. הדוגמא הטובה ביותר היא פרסומת ה- Wazzup של באדוויזר שהופצה למליוני גולשים שהתחילו להשתמש ב- Wazzup כפתיח לכל שיחה 🙂
  2. סיפורים – אמנות מספרי הסיפורים היא אמנות בפני עצמה. אנשים אוהבים שעוטפים את המהלך השיווקי בסיפור מרגש, מעניין וקל לעיכול.
  3. מטבע חברתי – אנשים נהנים לשתף תכנים שמחמיאים להם על ידי זה שהתוכן הופך אותם "לאחד שיודע.." או שהתוכן מראה עד כמה הטעם שלהם טוב. כדוגמא, ניתן לקחת סיפורי הצלחה של לקוחות (תכנים טקסטואליים או ויזואליים) אשר זוכים לכמות שיתופים רבה ברשתות החברתיות.
  4. רגשות – כמו שפירטתי קודם לכן, אם הקמפיין מצליח לעורר רגשות אצל הגולשים הם ישתפו אותו. בדרך כלל, הרגשות שעובדים הכי טוב הם כעס, פחד וחרדה.
  5. הוכחה חברתית – תרבות העדר עובדת גם בשיווק ויראלי, ככל שיותר אנשים משתפים את פריט התוכן, יותר אנשים מוכנים לשקול לשתף אותו הלאה.
  6. מידע חדשותי – אנשים אוהבים לשתף חדשות חמות – זה מעולה לבלוגרים ואתרים אשר מסקרים מוצרים, תופעות או נתונים חדשים.

אם אתה רוצה לדעת עוד על איך עושים שיווק ויראלי באינטרנט, אני ממליץ לך לעבור על המאמרים המציגים דוגמאות לשיווק ויראלי בחו"ל ודוגמאות לשיווק ויראלי בישראל – שם תוכל לראות דוגמאות מקמפיינים מוצלחים ברחבי העולם.

בנוסף, אם אהבת את המאמר, אני אשמח מאוד אם תעשה לו לייק קטן ב – Facebook או ב – Google+ על ידי לחיצה על אחת מהכפתורים פה למטה – אני מעריך את זה מאוד, תודה 🙂 !

« הקודם
הבא »
יצירת קשר

לקבלת פרטים נוספים על שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3341662 ונשמח לעמוד לרשותך, ללא כל התחייבות מצידך. 

כמו כן, ניתן למלא את טופס יצירת הקשר הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי: 

Viral Marketing – 100% אחריות לתוצאות

© כל הזכויות שמורות – Viral Marketing – שיווק ויראלי לעסקים ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וחברים).

קידום על ידי Signup קידום אתרים

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס