דילוג לתוכן
Viral Marketing
  • עמוד הבית
  • שיווק בפייסבוק
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • ניהול דף עסקי בפייסבוק​​
    • פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים​
      • קמפיין לייקים בפייסבוק
      • קמפיין המרות בפייסבוק
      • קמפיין לידים בפייסבוק
      • קמפיין רימרקטינג בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
    • פתיחת דף עסקי באינסטגרם
    • ניהול דף עסקי באינסטגרם​
    • פרסום ממומן באינסטגרם לעסקים​
  • שיווק ברשתות חברתיות
    • פרסום בטיקטוק​
  • בלוג
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • שיווק בפייסבוק
    • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
    • ניהול דף עסקי בפייסבוק​​
    • פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים​
      • קמפיין לייקים בפייסבוק
      • קמפיין המרות בפייסבוק
      • קמפיין לידים בפייסבוק
      • קמפיין רימרקטינג בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
    • פתיחת דף עסקי באינסטגרם
    • ניהול דף עסקי באינסטגרם​
    • פרסום ממומן באינסטגרם לעסקים​
  • שיווק ברשתות חברתיות
    • פרסום בטיקטוק​
  • בלוג
  • יצירת קשר
ראשי כללי איך לכתוב תוכן שאנשים באמת ירצו לקרוא?

איך לכתוב תוכן שאנשים באמת ירצו לקרוא?

9 ביולי 2023 סגור לתגובות על איך לכתוב תוכן שאנשים באמת ירצו לקרוא? Viral Marketing

כתיבת תוכן חדש לאתר היא אחת מהמשימות המאתגרות ביותר. מצד אחד, כמעט על כל נושא שבעולם כבר מישהו כתב משהו – אך מצד שני, ללא תוכן רלוונטי, ממיר ורלוונטי האתר כנראה צפוי לגסוס לאט בתוצאות החיפוש של גוגל.

במאמר זה אציג לך 5 טיפים שיעזרו לך לכתוב תוכן שאנשים באמת ירצו לקרוא ממך.

הצוות של Viral Marketing מתמחה בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים, חברות וארגונים כבר יותר מ – 15 שנה. במהלך השנים, צברנו כלים, ידע וניסיון אשר מאפשרים לנו לייצר עבורך תוצאות בכל פעם מחדש. לקבלת פרטים נוספים על חבילות שיווק דיגיטלי לעסקים, ניתן ליצור עימנו קשר ב  – 072-3341662 ונשמח להיות שם בשבילך!  

דוגמאות לשיווק ויראלי בישראל

איך לכתוב תוכן שאנשים באמת ירצו לקרוא?

כתיבת תוכן היא אחת השיטות היעילות ביותר ליצירה של תנועת גולשים, עניין ומכירות באתרי אינטרנט, חנויות ומערכות. אך בשביל שאנשים באמת יקראו את התוכן שלך, חשוב להתייחס לכל אחד מהפרמטרים הבאים:

  • זיהוי הצורך של הגולש – כתיבת תוכן חייבת להתבצע בהתאם לכיוון הגולש, הצרכים והעדפות שלו. בעת כתיבת תוכן לקידום אתרים (SEO) נהוג לאפיין פרסונות וליצור לכל פרסונה את התוכן שמתאים עבורה.
  • כותרת ראשית – לפי מחקרים אחרונים, לכותרת הראשית יש משקל עצום בכמות הגולשים שיחשפו לתוכן. כותרת פיקנטית, אינפורמטיבית או מעוררת סקרנות – יכולה להיות ההבדל בין כישלון להצלחה.
  • סיפור אישי – בשביל להפוך את התוכן שלך לאישי, מרתק ומעניין מומלץ לשלב בתוכו דוגמאות, סיפורים אישיים ואנקדוטות אשר יבדלו אותך מכל השאר.
  • שילוב של אלמנטים ויזואליים – שילוב של אלמנטים ויזואליים כמו תמונות, אינפוגרפיקות או סרטונים יכולים לשפר את המראה של התוכן באתר, לפרק את התוכן למקטעים הגיוניים ולהפוך אותו למושך יותר.
  • עימוד מותאם לאינטרנט – בהמשך לסעיף הקודם, מומלץ להקפיד על עימוד נכון לעמודי אינטרנט על ידי שימוש בכותרות ראשיות, כותרות משנה, פסקאות קצרות ותבליטים אשר יהפכו את התוכן לברור, קריא וידידותי יותר.

לסיכום, כתיבת תוכן שאנשים באמת ירצו לקרוא ידרוש ממך לעשות את ה"אקסטרה מייל" הנדרש, להכיר את הגולש ולספק ערך אמיתי שיעודד אינטראקציה עם הקוראים שלך.

« הקודם
הבא »
יצירת קשר

לקבלת פרטים נוספים על שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3341662 ונשמח לעמוד לרשותך, ללא כל התחייבות מצידך. 

כמו כן, ניתן למלא את טופס יצירת הקשר הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי: 

Viral Marketing – 100% אחריות לתוצאות

© כל הזכויות שמורות – Viral Marketing – שיווק ויראלי לעסקים ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וחברים).

קידום על ידי Signup קידום אתרים
תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות