כתיבת תוכן חדש לאתר היא אחת מהמשימות המאתגרות ביותר. מצד אחד, כמעט על כל נושא שבעולם כבר מישהו כתב משהו – אך מצד שני, ללא תוכן רלוונטי, ממיר ורלוונטי האתר כנראה צפוי לגסוס לאט בתוצאות החיפוש של גוגל.
במאמר זה אציג לך 5 טיפים שיעזרו לך לכתוב תוכן שאנשים באמת ירצו לקרוא ממך.
הצוות של Viral Marketing מתמחה בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים, חברות וארגונים כבר יותר מ – 15 שנה. במהלך השנים, צברנו כלים, ידע וניסיון אשר מאפשרים לנו לייצר עבורך תוצאות בכל פעם מחדש. לקבלת פרטים נוספים על חבילות שיווק דיגיטלי לעסקים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3341662 ונשמח להיות שם בשבילך!
איך לכתוב תוכן שאנשים באמת ירצו לקרוא?
כתיבת תוכן היא אחת השיטות היעילות ביותר ליצירה של תנועת גולשים, עניין ומכירות באתרי אינטרנט, חנויות ומערכות. אך בשביל שאנשים באמת יקראו את התוכן שלך, חשוב להתייחס לכל אחד מהפרמטרים הבאים:
- זיהוי הצורך של הגולש – כתיבת תוכן חייבת להתבצע בהתאם לכיוון הגולש, הצרכים והעדפות שלו. בעת כתיבת תוכן לקידום אתרים (SEO) נהוג לאפיין פרסונות וליצור לכל פרסונה את התוכן שמתאים עבורה.
- כותרת ראשית – לפי מחקרים אחרונים, לכותרת הראשית יש משקל עצום בכמות הגולשים שיחשפו לתוכן. כותרת פיקנטית, אינפורמטיבית או מעוררת סקרנות – יכולה להיות ההבדל בין כישלון להצלחה.
- סיפור אישי – בשביל להפוך את התוכן שלך לאישי, מרתק ומעניין מומלץ לשלב בתוכו דוגמאות, סיפורים אישיים ואנקדוטות אשר יבדלו אותך מכל השאר.
- שילוב של אלמנטים ויזואליים – שילוב של אלמנטים ויזואליים כמו תמונות, אינפוגרפיקות או סרטונים יכולים לשפר את המראה של התוכן באתר, לפרק את התוכן למקטעים הגיוניים ולהפוך אותו למושך יותר.
- עימוד מותאם לאינטרנט – בהמשך לסעיף הקודם, מומלץ להקפיד על עימוד נכון לעמודי אינטרנט על ידי שימוש בכותרות ראשיות, כותרות משנה, פסקאות קצרות ותבליטים אשר יהפכו את התוכן לברור, קריא וידידותי יותר.
לסיכום, כתיבת תוכן שאנשים באמת ירצו לקרוא ידרוש ממך לעשות את ה"אקסטרה מייל" הנדרש, להכיר את הגולש ולספק ערך אמיתי שיעודד אינטראקציה עם הקוראים שלך.