שיווק ברשתות חברתיות,
שיווק שמביא תוצאות, בהתחייבות!

שיווק ברשתות חברתיות - Viral Marketing

טכניקות שיווק ברשתות חברתיות (Social Media Marketing) מאפשרות לבעלי עסקים קטנים וגדולים לחשוף את המוצרים או השירותים שלהם בצורה ממוקדת, לטפח מערכת יחסים עם הלקוחות ולהגדיל בצורה קבועה את המכירות של המותג.

חברת Viral Marketing מתמחה בתכנון, שיווק ופרסום של עסקים קטנים וגדולים בכל הרשתות החברתיות המשמעותיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכדומה) כבר יותר מ – 15 שנה. במהלך השנים, ליווינו אינספור לקוחות עסקיים אשר בדיוק כמוך, רצו ליהנות מחשיפה, תוצאות ובקרה יעילה יותר מבעבר.

הצוות של Viral Marketing יוכל ללוות אותך בצורה מקצועית, צמודה ומותאמת אישית (Custom Made) בהתאם לצרכים, התקציב והרצונות שלך.

לקבלת פרטים נוספים על חבילות שיווק ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכדומה), ניתן ליצור עימנו קשר ב-  072-3341662 ונשמח לבנות ביחד איתך אסטרטגיה שיווקית אשר נכונה לצרכים שלך.

מה הלקוחות מספרים עלינו?

כבעל מרפאת שיניים לא היה לי את הזמן והידע לפעול בכל הרשתות החברתיות שקיימות היום. פניתי לאלי מ - Viral Marketing ואחרי תקופה לא ארוכה, גיליתי כמה פעילות הפסדתי במהלך התקופה שלא השקעתי בנושא. אלי גרם לעסק שלי לפרוח מחדש כך שהיומן שלי מלא שבועות קדימה...

לקבלת פרטים נוספים על שיווק ברשתות חברתיות, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3341662 ונשמח לעמוד לרשותך!