הרשת מלאה בפרסומות, מאמרים ותמונות שהפכו להיות ויראליות ברגע אחד של גאונות. בהמשך תוכל לראות מספר דוגמאות לשיווק ויראלי באינטרנט מקמפיינים מוצלחים ברחבי העולם.

“Goat 4 Sale” – Doritos

כלל הזהב כאשר בוחרים לצאת בקמפיין ויראלי הומוריסטי הוא לספק סיפור טוב – הסרטון של Goat 4 Sale הוא בדיוק כזה !

הסרטון שהופק עבור תחרות Crash the Superbowl הוצג ברצועת הפרסומות של הסופר בול האמריקאי.

“Dumb Ways to Die” – Metro Trains Melbourne

בדרך כלל, הודעות שירות לציבור הן לא בדיוק התכנים השיתופים ביותר. הסרטון Dumb Ways to Die, שהופק על ידי שירות הרכבת התחתית של אוסטרליה – הוא בדיוק ההיפך מהמקובל.

הסרטון הנ"ל מכיל תערובת מושלמת של אלמנטים חמודים, אלימות (במידה הנכונה), מוזיקה ופסקול שגורם לך להזדהות ולהעביר את זה הלאה.

סדרת ה – Will it Blend?- Blendtec

איך אפשר למכור בלנדרים ולהכריז שהבלנדר שלך טוחן הכל ? – הפתרון הגאוני ש – Blendtec מצאו היא סדרת הסרטונים הבלתי נגמרת של האם זה יטחן ?

בסדרה ניתן לראות את טום דיקסון מנסה (ומצליח) לטחון לאבקה דקיקה סמארטפונים של iPhone, Galaxy, נעלי נייק, מצתים, כדורי פיינטבול ועוד שלל מוצרים אחרים.